فالمان هرچه باشدباشد ...حالمان را دریاب !خیالکن حافظ را گشودهای و میخوانی :«مژده ای دل که مسیحا نفسی میآید»یا«قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود»چه فرق ؟فال نخواندهی تومنم !محمد_علی_بهمنی...