
در زنــــــــدگی هرکس بـــــاید یک نفر باشد...مرد و زن بـــــــودنش مهــــــــــم نیست...فقط بایدیــــــک نفــــــــرباشد...یک آدم ...یک دوســــــت...یک همـــــــدم...xa0یک رفیـــــــــق...یک نفـــــــــر که جــــــــویای حالـــــــــت باشد...که نگرانـــــــت باشد...که تو را بهتـــــــر ازخــــــــودت بشناسد...یک نفر که شماره اش را بگیری و بگویی حالم بد است..شنیدن همین یک جمله کافیست تاکار وزندگی اش را تعطیل کند... و خودش را به تو برساند...آخر خوشبختـــــــــیست یک نفر درزنـــــــــدگیت باشد...ک...
ادامه مطلب
لازم نیست دنیا دیده باشدهمین که تو را خوب ببینددنیایی را دیده استاز میلیونها سنگ همرنگ که در بستر رودخانه بر هم میغلتندفقط سنگی که نگاه ما بر آن میافتد زیبا میشودتلفن را بردارشمارهاش را بگیرو ماموریت کشف خود رادر شلوغ ترین ایستگاه شهربه او واگذار کناز هزاران زنی که فرداپیاده میشوند از قطاریکی زیباو مابقی مسافرند... عباس_صفاری...
ادامه مطلب